Prijavni postopek

Prijavni postopek

  1. V skladu z objavljenimi možnostmi študent izbere univerzo gostiteljico (partnersko institucijo) v tujini, na kateri bi želel opraviti del rednih študijskih obveznosti.

    Informativni seznam je objavljen na naslednji povezavi: Medinstitucionalni sporazumi programa Erasmus+.

    Na tej spletni strani študenti najdejo naslednje informacije:

    – seznam partnerskih inštitucij po posameznih fakultetah Univerze v Mariboru,
    – področje študija, za katerega je sporazum podpisan in
    – število razpoložljivih mest za študente posamezne stopnje (s časom trajanja) po posamezni partnerski instituciji.

  2. Študent na spletni strani matične fakultete preveri s strani fakultete zahtevan postopek prijave (morebiti dodatno zahtevane interne dokumente) in kriterije izbora, v primeru da se bo na posamezno univerzo partnerico prijavilo več študentov, kot je razpoložljivih mest.

    Poleg pogojev razpisa lahko matična fakulteta določi dodatne kriterije (kot so motivacija študenta, mednarodna aktivnost študenta, znanje tujega jezika, akademski uspeh ipd.) in sama izbere primerne kandidate na razpisana mesta na partnerskih institucijah, vendar pa morajo biti vse zahteve v okviru postopka izbora transparentne, dokumentirane in dostopne vsem zainteresiranim že med samim prijavnim postopkom.

    Povezave na fakultetne strani so objavljene na strani FAKULTETNE POVEZAVE.

    Do 15. marca 2021 mora študent na matični fakulteti oddati s strani fakultete zahtevane dokumente.

    Na podlagi prejetih prijav fakulteta izvede izbirni postopek in študente obvesti o razvrstitvi.

    Študent mora najkasneje do 30. marca 2021 oddati elektronsko prijavo za Erasmus študij na spletni strani studentexchange.um.si. Dostop do spletne prijave je možen z digitalno identiteto Univerze v Mariboru. Ko je prijavnica izpolnjena, se potrdi s pritiskom na gumb “Confirm Application”.

    Elektronske prijave študentov se lahko po roku oddajo le z dovoljenjem in potrditvijo fakultetnih Erasmus koordinatorjev.

    Prijava študenta je dokončna, ko je vsebinsko popolno usklajena in potrjena s strani fakultetnega Erasmus koordinatorja ter sporočena Službi za mednarodno sodelovanje in programe mobilnosti Univerze v Mariboru.

    ​V primeru, da partnerska univerza v tujini zahteva uradno nominacijo izbranih študentov, fakultetni Erasmus koordinatorji nominirajo izbrane študente. Fakultete lahko partnerski instituciji v tujini pošljejo nominacijo izključno le za toliko študentov in mesecev študija posameznega študijskega področja, kot je določeno v Medinstitucionalnem sporazumu Erasmus+.

    Elektronski naslovi Erasmus koordinatorjev in kontaktnih oseb na fakultetah so na voljo na spletni strani KOORDINATORJI.

  3. Študent mora na spletni strani partnerske univerze preveriti, katere obveznosti lahko opravi v izbranem semestru, v katerem jeziku so predavanja za izbrane predmete na partnerski instituciji in sestavi ustrezen študijski sporazum »Learning Agreement Student Mobility for Studies«, ki je sestavni del tega razpisa.

    Študent poskrbi, da študijski sporazum izpolni in predloži v podpis Erasmus fakultetnemu koordinatorju pravočasno, da je lahko ta poslan partnerski univerzi do roka, ki ga le-ta določa. Matična fakulteta lahko za pripravo študijskega sporazuma določi dodaten rok.

    Študijski sporazum – Learning Agreement Student Mobility for Studies

  4. Študent na spletni strani partnerske institucije v tujini ali v mednarodni pisarni univerze gostiteljice preveri dodatne zahteve in postopke partnerske institucije v tujini, izpolni s strani institucije gostiteljice dodatno zahtevane dokumente in poskrbi, da so vsi dokumenti, ki jih zahteva partnerska institucija (univerza gostiteljica v tujini), pravočasno predani v podpis koordinatorju na matični fakulteti ter do roka poslani na institucijo gostiteljico v tujini.

    Ti roki so na posameznih partnerskih univerzah določeni zelo različno. Večinoma od aprila do junija za študij v prvem semestru in od septembra do novembra za študij v drugem semestru.

    Študent se na matični fakulteti pozanima o postopku pošiljanja dokumentacije na univerzo gostiteljico. Na nekaterih fakultetah dokumentacijo na partnerske institucije pošljejo Erasmus koordinatorji ali mednarodne pisarne fakultet, medtem ko morajo študenti nekaterih fakultet dokumente v tujino poslati sami.

  5. Po obdelavi podatkov partnerske institucije sprejetim študentom pošljejo pisma o sprejemu (Acceptance letter) in potrjene študijske sporazume.

    Študenti, ki se prijavijo za študij v zimskem semestru, običajno prejmejo te dokumente v poletnih mesecih oz. v septembru, ostali pa kasneje.

    Študijski sporazum “Learning Agreement Student Mobility for Studies” mora biti obvezno potrjen s strani študenta, Erasmus koordinatorja na matični fakulteti UM in odgovorne osebe na partnerski instituciji v tujini pred odhodom študenta na študijsko izmenjavo v tujino. Priprava pogodbe o finančni dotaciji Erasmus+ je možna izključno po tem, ko je študijski sporazum potrjen (podpis in žig) s strani matične fakultete UM in univerze gostiteljice iz tujine (podpis in žig).

  6. Ko študent od univerze gostiteljice iz tujine prejme pismo o sprejemu (Acceptance Letter) oz. potrjen prijavni obrazec (Application Form) in potrjen študijski sporazum (»Learning Agreement Student Mobility for Studies) iz spletne strani, do katere dostopa preko AIPS-a, natisne prošnjo za pridobitev finančne dotacije Erasmus+, jo podpiše in skupaj s potrdili, prejetimi od univerze gostiteljice, pošlje na elektronski naslov: outgoing.erasmus@um.si

    Izpis prošnje za Erasmus finančno dotacijo je možen po potrditvi Erasmus fakultetnega koordinatorja.

    Študent lahko pod določenimi pogoji poleg Erasmus + finančne dotacije zaprosi še za:

    – dodatek za študente iz okolij z manj možnostmi;
    – dodatna sredstva iz naslova Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada RS Ad futura;
    – dodatna sredstva za mobilnosti za udeležence s posebnimi potrebami.

    Več o finančni podpori programa Erasmus+ in dodatnih štipendijah na strani FINANČNA DOTACIJA IN DODATKI.

  7. Študent, ki se bo udeležil mobilnosti preko programa Erasmus+ je po pravilih programa dolžan opraviti spletno preverjanje jezikovnega znanja v programu OLS pred oz. ob začetku mobilnosti in ob koncu obdobja mobilnosti. Namen tega preverjanja je študentom omogočiti izpopolnjevanje jezika s spletnim jezikovnim tečajem in preveriti nivo napredka v znanju tujega jezika v času mobilnosti.

    Več informacij in povezavo na OLS program na strani OLS JEZIKOVNA PODPORA.

  8. Študent pri partnerski instituciji preveri tudi možnosti namestitve, pogoje glede zavarovanja, vize in dovoljenja za bivanje.

Za pomoč so voljo Erasmus koordinatorji in druge kontaktne osebe na fakultetah, seznam in kontakti so objavljeni  na strani KOORDINATORJI.

Pomoč in koristne informacije nudi Erasmus Student Network Maribor (ESN Maribor), ki študentom  pomaga pri predhodni pripravi in navezovanju stikov s študenti iz kraja izmenjave.

Vse dokumente in obrazce lahko najdeš na strani DOKUMENTI IN OBRAZCI.